آغاز درس‌گفتارهای سینوی در اینستاگرام بنیاد بوعلی‌سینا

آغاز درس‌گفتارهای سینوی در اینستاگرام بنیاد بوعلی‌سینا
درس‌گفتارهای در محضر شیخ‌الرئیس از ٧ تا ١٨ اسفند ١٤٠٠ به صورت زنده از اینستاگرام بنیاد بوعلی‌سینا ارائه می شود.

 

 

 

رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا در این باره گفت: با حضور چهار تن از اساتید فلسفه اسلامی؛ دکتر ندری‌ابیانه، دکتر عروتی‌موفق، دکتر حائری و دکتر دکامی از اعضای هیئت دانشگاههای بوعلی‌سینا و آزاد همدان، درس‌گفتارهایی برای معرفی حکمت سینوی در ساعت ١۶ عصر روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه، از تاریخ هفتم تا هیجدهم اسفندماه جاری به صورت آنلاین در نشانی اینستاگرامی  avicennathegreat برگزار می‌شود. پس از آن هم در مطبوعات محلی و ملی و سایر شبکه‌های اجتماعی از قبیل تلگرام، اینستاگرام و آپارات منعکس و درج می‌شود.

 

توکل دارائی با اشاره به پایان یافتن ۴٣ درس‌گفتار درباره ابن‌سینا با مشارکت مؤسسه شهر کتاب تهران و بنیاد بوعلی‌سینا گفت: این درس‌گفتارها که با استقبال اهل اندیشه و علاقه‌مندان حکمت سینوی روبرو شد از دی ٩٩ تا دی ٤٠٠ روزهای چهارشنبه به صورت مجازی برگزار شد. با وجود تخصصی بودن مباحث مرتبط با فلسفه سینوی، این برنامه علمی مورد توجه قرار گرفت و مباحث مطرح‌شده در آن در سطح گسترده در فضای مجازی و رسانه‌ها باز نشر شد.

 

دارائی با اظهار امیدواری نسبت  به فروکش کردن گسترش کرونا، افزود: امیدواریم برنامه‌های همایشی و نشست‌های سینوی و انتشارات مرتبط در سال آینده به نحو شایسته و در خور عظمت و ماندگاری میراث ابوعلی سینای بزرگ دایر شود.

 

 

۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۳۳
روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا |
تعداد بازدید : ۳۳۲
کد خبر : ۱,۲۳۶

ارسال نظر


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم اینجا کلیک کنید.

همدان - بنای آرامگاه بوعلی‌سینا - ساختمان اداری بنیاد بوعلی‌سینا

 ۹۸۸۱۳۸۲۶۳۲۵۰+ -  ۹۸۸۱۳۸۲۷۵۰۶۲+

info@buali.ir

برای دریافت پیامک‌های بهداشتی در زمینه طب سینوی، کلمه طب را به شماره ۳۰۰۰۱۸۱۹ ارسال کنید