دکتر داوری در بستر بیماری/ دعا برای شفای عاجل ایشان

دکتر داوری در بستر بیماری/ دعا برای شفای عاجل ایشان
دکتر رضا داوری اردکانی استاد فلسفه دانشگاه تهران، رئیس فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران و عضو هیئت امنای بنیاد بوعلی سینا، پس از انجام یک عمل جراحی هم اکنون در بستر بیماری قرار دارد .

 

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد بوعلی سینا، دکتر رضا داوری اردکانی اکنون در سن 77 سالگی قرار دارد و استاد بازنشسته دانشگاه تهران است. داوری اردکانی دو عنوان "استاد نمونه" و "استاد ممتاز" را نیز در کارنامه خود دارد.


داوری اردکانی به تازگی تحت عمل جراحی قرا گرفته است البته هم اکنون از بیمارستان مرخص شده و در منزل به سر می‌برد.


سید علی پزشکی - مدیر روابط عمومی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت جسمی دکتر داوری اردکانی گفت: "وضعیت جسمانی دکتر داوری اردکانی خوب است و از بیمارستان هم مرخص شده‌اند، فقط یک مقدار دیگر باید بگذرد تا دوره نقاهت به سر بیاید."


عضویت پیوسته در فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران از بدو تأسیس تا کنون، کسب عنوان استاد نمونه کشوری در سال‌های 75 و 76، استاد ممتازی دانشگاه تهران، چهره ماندگار برگزیده سال 81، کسب نشان درجه یک دانش از ریاست جمهوری در سال 84 و کسب عنوان فارابی‌شناس برجسته ایران و دریافت تندیس ویژه فارابی در نخستین جشنواره بین‌المللی فارابی در سال 86 از جمله افتخارات استاد داوری اردکانی است.


 
ریاست فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران به مدت 12 سال یعنی از سال 77 تا کنون، عضویت در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، سرپرستی کمیسیون ملی یونسکو در ایران، عضویت در هیئت امناء فرهنگستان‌های جمهوری اسلامی ایران،عضویت در هیئت امنای بنیاد بوعلی سینا، عضویت در هیئت امناء دانشگاه تهران، عضویت در شورای‌عالی برنامه‌ریزی آموزشی، عضویت در هیئت امناء بنیاد ایران‌شناسی، ریاست هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره، عضویت در شورای فرهنگ عمومی و ... از سوابق مدیریتی داوری اردکانی است که هم اکنون نیز پس از سال‌ها در برخی از این مسئولیت‌ها قرار دارد.

۱۱ بهمن ۱۳۸۹ ۱۳:۲۱
روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا |
تعداد بازدید : ۲,۰۷۹
کد خبر : ۱۲۷

ارسال نظر


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم اینجا کلیک کنید.

همدان - بنای آرامگاه بوعلی‌سینا - ساختمان اداری بنیاد بوعلی‌سینا

 ۹۸۸۱۳۸۲۶۳۲۵۰+ -  ۹۸۸۱۳۸۲۷۵۰۶۲+

info@buali.ir

برای دریافت پیامک‌های بهداشتی در زمینه طب سینوی، کلمه طب را به شماره ۳۰۰۰۱۸۱۹ ارسال کنید