دکتر محمود شالویی به عنوان رئیس جدید انجمن آثار و مفاخر فرهنگی منصوب شد

دکتر محمود شالویی به عنوان رئیس جدید انجمن آثار و مفاخر فرهنگی منصوب شد
طی حکمی از سوی دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر محمود شالویی به عنوان رئیس جدید انجمن آثار و مفاخر فرهنگی منصوب شد.

 

 

 

بر همین اساس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی احکام جداگانه‌ای آقایان حجت السلام و المسلمین دکتر عبدالحسین خسرو پناه، دکتر مهدی جمالی نژاد، دکتر مهدی محقق، دکتر حسن بلخاری قهی و دکتر محمود شالویی را به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره جدید انجمن منصوب کرد.

 

 

در متن حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به دکتر محمود شالویی آمده است:

 

جناب آقای محمود شالویی

نظر به مراتب علمی و تجارب طولانی جنابعالی در زمینه پژوهش و تحقیق و مدیریت موفق مجموعه‌های فرهنگی و ادبی و هنری و با عنایت به یازدهمین مصوبه هیأت امنای انجمن مورخ ۱۹/۶/۱۴۰۱ و به موجب این حکم به عنوان «مشاور وزیر، عضو هیأت مدیره و رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند قادر متعال و با مشی فرهنگی و خردمندانه‌ای که از آن بهره‌مند می‌باشید، و با امعان نظر به اهداف و وظایف آن انجمن وزین در جهت معرفی چهره‌های درخشان علمی و فرهنگی و ادبی و هنری ایران اسلامی در سطح ملی و جهانی مساعی خویش را بکار بندید و در این راستا به ایفای موارد ذیل نیز اهتمام ورزید:

۱- برگزاری شایسته آیین بزرگداشت و تکریم و تجلیل از مفاخر ارجمند این مرز و بوم

۲- برنامه‌ریزی برای همکاری مشترک با کشورهایی که در خصوص گرامیداشت برخی از مفاخر بدلیل تعلقات آنها اعلام آمادگی و ابراز علاقه می‌نمایند

۳-چاپ و انتشار آثار برجسته مفاخر

۴- تلاش برای احیای کلیه مسئولیت‌های انجمن بویژه در امر ساخت و ساز و مرمت بناهای یادبود

موفقیت روزافزون جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه‌ای (مدظله­ العالی) از خداوند متعال خواستارم.

بر خود لازم می‌دانم از همکاری هیأت مدیره محترم پیشین و تلاش‌های ارزشمند جناب آقای دکتر بلخاری در دوره مسئولیت ایشان قدردانی نمایم.

 

 

 

۲۳ شهریور ۱۴۰۱ ۱۱:۲۳
روزنامه اطلاعات؛ سه‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا |
تعداد بازدید : ۷۲۰
کد خبر : ۱,۲۷۳

ارسال نظر


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم اینجا کلیک کنید.

همدان - بنای آرامگاه بوعلی‌سینا - ساختمان اداری بنیاد بوعلی‌سینا

 ۹۸۸۱۳۸۲۶۳۲۵۰+ -  ۹۸۸۱۳۸۲۷۵۰۶۲+

info@buali.ir

برای دریافت پیامک‌های بهداشتی در زمینه طب سینوی، کلمه طب را به شماره ۳۰۰۰۱۸۱۹ ارسال کنید