همدان تمام قد به احترام شیخ الرئیس

همدان تمام قد به احترام شیخ الرئیس
هم‌زمان با زادروز شیخ‌الرئیس، سلطان‌الاطباء، جناب بوعلی‌سینا، صبح روز اول شهریور 1391، آیین بزرگداشت و ادای احترام به آن دانشمند فرزانه با حضور مقامات استانی و فرهیختگان و علاقه‌مندان برگزار شد.

 

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی‌سینا؛ در این آیین که آیت ا... محمدی نماینده ولی فقیه در استان و رئیس بنیاد بوعلی‌سینا، مهندس آزاد استاندار همدان و معاونین سیاسی و عمرانی، دکتر حبیبی استاد دانشگاه و مصحح کتاب قانون، بیات مدیرکل میراث فرهنگی، گروهی از اصحاب مطبوعات و رادیو و تلویزیون همدان و علاقه مندان بوعلی سینا حضور داشتند، حاضران با اهدای گل بر مزار شیخ به این یگانه اعصار ادای احترام کردند.

 

بنابراین گزارش پس از قرائت فاتحه بر مزار ابن‌سینا، یاد و نام این حکیم عالیقدر در هزار و سی و دومین سالروز ولادت او گرامی داشته شد.

 

سپس حاضران از نمایشگاه ابن‌سینای بزرگ از منظر جهانیان که از سوی روابط‌عمومی بنیاد بوعلی‌سینا در حیاط آرامگاه بر پا شده بود دیدن کردند.

 

استاندار همدان و مسئولان حاضر در این آیین با احساس مسرت از آوازه جهانی شیخ‌الرئیس، تمبرهای یادبود کشورهای مختلف را نشانه‌ای از محبوبیت بین‌المللی و تعلق این مرد بزرگ به همه جهانیان ذکر کردند.

 

۱ شهریور ۱۳۹۱ ۱۹:۵۶
روابط عمومی و امور بین‌الملل |
تعداد بازدید : ۲,۴۹۶
کد خبر : ۱۷۴

ارسال نظر


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم اینجا کلیک کنید.

همدان - بنای آرامگاه بوعلی‌سینا - ساختمان اداری بنیاد بوعلی‌سینا

 ۹۸۸۱۳۸۲۶۳۲۵۰+ -  ۹۸۸۱۳۸۲۷۵۰۶۲+

info@buali.ir

برای دریافت پیامک‌های بهداشتی در زمینه طب سینوی، کلمه طب را به شماره ۳۰۰۰۱۸۱۹ ارسال کنید