چاپ 5 کتاب ابن‌سیناپژوهی تا پایان سال جاری

چاپ 5 کتاب ابن‌سیناپژوهی تا پایان سال جاری
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد بوعلی سینا گفت: تا پایان امسال۵ جلد کتاب ابن‌سیناپژوهی توسط بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی‌سینا منتشر می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی‌سینا، توکل دارائی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه بنیاد بوعلی سینا یک نهاد ملی و بین المللی است گفت:جلد اول کتاب قانون به زبان عربی تصحیح شده و تا پایان شهریور ماه چاپ می شود.

 

وی با اشاره به اینکه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ایران با کمک بنیاد بوعلی سینا، مقالات و آثار بوعلی سینا را گردآوری کرده‌اند گفت: این کتاب که شامل مقالات همایش بین‌المللی 1383 و مجموعه مقالات سفارشی دیگر داخلی و خارجی است در سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی چاپ می‌شود.

 

وی افزود: همچنین مجموعه مقالات جشنواره حکمت سینوی در سه کتاب جداگانه شامل طب سنتی، سیدجمال‌الدین اسدآبادی بیدارگر مشرق زمین و حکمت سینوی در دست انتشار است.

 

دارائی با اشاره به سالروز تولد بوعلی سینا در یکم شهریور ماه گفت: با رایزنی های انجام شده بین دستگاه های مختلف استان برنامه صبح بخیر ایران در روز پنج شنبه ۳۱ مرداد به صورت زنده در محوطه آرامگاه بوعلی سینا اجرا می شود.

 

وی ادامه داد: در این برنامه آیت اله محمدی رییس بنیاد بوعلی سینا و نماینده ولی فقیه در استان به همراه استاندار همدان و سایر مسئولان علمی و فرهنگی استان حضور دارند.

 

وی با اشاره به روز پزشک و بزرگداشت حکیم و دانشمند بزرگ تاریخ ایران گفت: به همین مناسبت بنیاد بوعلی سینا با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی از ۲۶ پزشک نمونه استان قدر دانی می‌کند.

 

وی گفت: به مناسبت روز همدان برنامه‌هایی در شامگاه پنج شنبه و جمعه با حضور مسئولان، پزشکان، گردشگران و مردم همدان در محوطه آرامگاه بوعلی سینا برگزار می‌شود.

 

 

۳۰ مرداد ۱۳۹۲ ۰۹:۳۶
روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا |
تعداد بازدید : ۲,۲۲۶
کد خبر : ۲۰۵

ارسال نظر


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم اینجا کلیک کنید.

همدان - بنای آرامگاه بوعلی‌سینا - ساختمان اداری بنیاد بوعلی‌سینا

 ۹۸۸۱۳۸۲۶۳۲۵۰+ -  ۹۸۸۱۳۸۲۷۵۰۶۲+

info@buali.ir

برای دریافت پیامک‌های بهداشتی در زمینه طب سینوی، کلمه طب را به شماره ۳۰۰۰۱۸۱۹ ارسال کنید