آمادگی همدان برای برگزاری شکوهمند همایش هزاره تألیف قانون

آمادگی همدان برای برگزاری شکوهمند همایش هزاره تألیف قانون
مدیر هماهنگی و پشتیبانی دبیرخانه همایش هزاره تألیف قانون گفت: تدارکات لازم برای برگزاری شکوهمند همایش بزرگداشت هزاره تألیف قانون بوعلی سینا در شأن این شخصیت عالیقدر انجام شده است.

 

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی سینا، واحد حمیدی با بیان اینکه این همایش سه روزه برگزار می‌شود، اضافه کرد: همایش روز سه شنبه 7 آبان ماه در دانشگاه تربیت مدرس تهران و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 8 و 9 آبان ماه در همدان برگزار می‌شود که تدارک لازم برای انتقال میهمانان از تهران به همدان انجام شده است.

 

وی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته بین دستگاه‌های اداری، علمی و فرهنگی برگزار کننده در ستاد برگزاری همایش برای هرچه بهتر برگزار شدن آن افزود: بنرها و پوسترهای همایش در معابر، ادارات و سازمان‌ها و محل‌های تبلیغاتی نصب و یا توزیع شده، همچنین پوسترهای همایش و تجلیل از مترجم فارسی کتاب قانون، مرحوم عبدالرحمان شرفکندی (ه‍ژار) در داخل و خارج استان و برای مراکز علمی و دانشگاهی مرتبط ارسال شده است.

 

مدیر هماهنگی و پشتیبانی دبیرخانه همایش هزاره تألیف قانون با اشاره به میزبانی محل همایش توسط دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان با ظرفیت 700 نفر دارای فضاهای نمایشگاهی و جانبی شایسته و مناسب است که در این همایش افتتاح می‌شود.

 

وی ادامه داد: سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان جزو بهترین سالن‌های همایش استان برای برگزاری آئین‌ها و مراسم‌های ملی و بین‌المللی خواهد بود.

 

حمیدی اظهار امیدواری کرد استان همدان به نحو شایسته بتواند در نکوداشت هزاره نگارش قانون و ادای دین به محضر شیخ‌الرئیس بوعلی سینا سربلند و موفق شود.

 

۷ آبان ۱۳۹۲ ۱۲:۱۲
تعداد بازدید : ۱,۳۲۰
کد خبر : ۲۵۸

ارسال نظر


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم اینجا کلیک کنید.

همدان - بنای آرامگاه بوعلی‌سینا - ساختمان اداری بنیاد بوعلی‌سینا

 ۹۸۸۱۳۸۲۶۳۲۵۰+ -  ۹۸۸۱۳۸۲۷۵۰۶۲+

info@buali.ir

برای دریافت پیامک‌های بهداشتی در زمینه طب سینوی، کلمه طب را به شماره ۳۰۰۰۱۸۱۹ ارسال کنید