16 مقاله در نشست بزرگداشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی قرائت می‌شود

عضو ستاد اجرایی جشنواره حکمت سینوی گفت: نشست بزرگداشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی به عنوان یکی از نشست‌های 5گانه جشنواره حکمت سینوی با قرائت 16 مقاله و چاپ 10 مقاله دیگر برگزار می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی سینا، مجید فروتن گفت: نشست بزرگداشت سیدجمال الدین اسدآبادی در قالب جشنواره حکمت سینوی روز21  آبان در 4 جلسه مجزا برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: حدود 16 مقاله از شخصیت‌های کشوری در این نشست قرائت می‌شود و 10 مقاله نیز پذیرفته شده و برای این برنامه چاپ می‌شود.


عضو ستاد اجرایی جایزه بین‌المللی بنیاد بوعلی‌سینا تصریح کرد: مجموعا 52 مقاله برای این بخش از جشنواره حکمت سینوی از طرف پژوهشگران در مورد سیدجمال الدین اسدآبادی به دبیرخانه رسیده است.


فروتن افزود: مقالات در 10 جلسه علمی، داوری شدند. ضمن آنکه یکی از محققان، مجید تفرشی ایرانی مقیم انگلیس است. در جلسات باقی مانده هماهنگی‌هایی انجام می‌شود تا موضوعات بکر و غیر تکراری باشد.


معاون هنری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان تصریح کرد: 5 نفر از شخصیت‌های برجسته که در مورد سیدجمال قلم می‌زننند دعوت شدند که دکتر خسروشاهی، منصوره اتحادیه، دکتر محمد ابراهیم باستانی پاریزی، دکتر مهدی محقق و دکتر توفیق سبحانی، به عنوان میهمان ویژه در این برنامه حضور دارند.

 

۷ آبان ۱۳۸۸ ۱۶:۵۰
روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا |
تعداد بازدید : ۲,۴۴۷
کد خبر : ۲۹

ارسال نظر


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم اینجا کلیک کنید.

همدان - بنای آرامگاه بوعلی‌سینا - ساختمان اداری بنیاد بوعلی‌سینا

 ۹۸۸۱۳۸۲۶۳۲۵۰+ -  ۹۸۸۱۳۸۲۷۵۰۶۲+

info@buali.ir

برای دریافت پیامک‌های بهداشتی در زمینه طب سینوی، کلمه طب را به شماره ۳۰۰۰۱۸۱۹ ارسال کنید