مجله اطلاعات حکمت و معرفت ویژه همایش عقلانیت سینوی

مجله اطلاعات حکمت و معرفت ویژه همایش عقلانیت سینوی
مجله اطلاعات حکمت و معرفت ویژه عقلانیت سینوی منتشر شد.

 

 

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا، توکل دارایی رئیس روابط‌عمومی و امور بین‌الملل این بنیاد با اشاره به این مطلب افزود: با مساعدت مدیر مسئول ارجمند شماره 101 شهریورماه 93 این ماهنامه وزین با عنوان دفتری برای عقلانیت سینوی شامل 12 مطلب درباره این موضوع در همایش عقلانیت و حکمت سینوی که در اول شهریورماه در همدان برگزار می‌شود؛ در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

 

دارائی در این باره افزود: در دفتر ماه این شماره با دکتر غلامرضا اعوانی دبیر علمی همایش با عنوان ابن‌سینا، افقی تازه در عقلانیت، دکتر محمود یوسف‌ثانی با عنوان ابن‌سینا، حکیمی در مدار عقلانیت گفت‌وگو شده‌است.

 

در بخش اندیشه و نظر گفتگوی خواندنی با دکتر غلامحسین ابراهیمی‌دینانی با موضوع ابن‌سینا، فیلسوف آزاداندیش انجام گرفته‌است.

 

با دکتر نجفقلی حبیبی درباره قانون ابن‌سینا و با دکتر سیدیحیی یثربی نیز درباره ابن‌سینا به عنوان فیلسوف عقل‌گرا مصاحبه شده‌است.

 

رئیس روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا همچنین افزود: مطالبی به قلم آقایان امیرحسین خداپرست و غلامرضا حسین‌پور با عناوین عقل فعال و عقل انسانی از دیدگاه ابن‌سینا و منطق ابن‌سینا در وجودشناسی در این مجله منتشر شده‌است.

 

از دیگر عناوین این ویژه‌نامه مطلبی است با قلم آقای حسین شقاقی با عنوان ابن‌سینا و ارسطو؛ دوگانه عقل‌گرایی و تجربه‌گرایی که ایشان دبیر دفتر ماه را برعهده داشته‌است.

 

 

۳۱ مرداد ۱۳۹۳ ۲۲:۰۲
روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا |
تعداد بازدید : ۲,۰۱۶
کد خبر : ۲۹۸

ارسال نظر


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم اینجا کلیک کنید.

همدان - بنای آرامگاه بوعلی‌سینا - ساختمان اداری بنیاد بوعلی‌سینا

 ۹۸۸۱۳۸۲۶۳۲۵۰+ -  ۹۸۸۱۳۸۲۷۵۰۶۲+

info@buali.ir

برای دریافت پیامک‌های بهداشتی در زمینه طب سینوی، کلمه طب را به شماره ۳۰۰۰۱۸۱۹ ارسال کنید