جشنواره حکمت سینوی یک کار جهانی است

جشنواره حکمت سینوی یک کار جهانی است
فرماندار همدان و مسئول کمیته انتظامات و حراست جشنواره حکمت سینوی، این جشنواره را یک کار جهانی دانست.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد علمی فرهنگی بوعلی سینا، علی اکبر فامیل کریمی گفت: از منظر مسائل شهری، همدان به چند چیز شناخته می‌شود که علما، فضلا و عرفا هستند. در کنار آنها فلاسفه استان هستند که ملاک ارزشگذاری برای همدان، شیخ‌الرئیس است.


وی ادامه داد: مراتب شخصیتی بوعلی فراتر از استان و کشور است و به همین دلیل جشنواره، یک کار جهانی است و قطعا باید از دهه‌های قبل شروع می‌شد. بنیان آن یک کار علمی و ارزشی است و این را باید به عنوان شروع یک حرکت بزرگ جهانی به فال نیک بگیریم که نقطه اثرگذاری آن در همدان شکل بگیرد و همدان با او شناخته می‌شود.


فامیل کریمی افزود: با تمام ظرفیت‌های خوبی که برای برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی داریم و المپیادهای علمی و همچنین همایش‌هایی که پشت سر گذاشته‌ایم، نشان دادیم شهر همدان به راحتی می‌تواند چنین برنامه‌هایی را برگزار کند.


وی تصریح کرد: حضور میهمانان خارجی در طراز یک جشنواره ملی و جهانی با ظرفیت‌های شهری ما امکان‌پذیر است و از آن‌جا که همدان به عنوان یکی از شهرهای امن شناخته شده، وضعیت مضاعفی دارد.


فامیل کریمی بیان داشت: فارغ از هر دغدغه‌ای آماده استقبال از جشنواره هستیم و امیدواریم در طراز شیخ‌الرئیس کار را انجام دهیم و آن را در سال‌های بعد ارتقا دهیم.

 

۷ آبان ۱۳۸۸ ۱۶:۵۸
روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا |
تعداد بازدید : ۲,۶۴۲
کد خبر : ۳۰

ارسال نظر


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم اینجا کلیک کنید.

همدان - بنای آرامگاه بوعلی‌سینا - ساختمان اداری بنیاد بوعلی‌سینا

 ۹۸۸۱۳۸۲۶۳۲۵۰+ -  ۹۸۸۱۳۸۲۷۵۰۶۲+

info@buali.ir

برای دریافت پیامک‌های بهداشتی در زمینه طب سینوی، کلمه طب را به شماره ۳۰۰۰۱۸۱۹ ارسال کنید