بستری فراهم کنیم تا بوعلی‌ها بدرخشند

بستری فراهم کنیم تا بوعلی‌ها بدرخشند
نشست هماهنگی کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره حکمت سینوی برای اجرای دقیق مسئولیت‌ها به ریاست معاون سیاسی استاندار همدان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی سینا، حمید عسگری، معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان در این جلسه گفت: کمیته اطلاع‌رسانی آینه شفاف و تمام‌نمای حکمت سینوی است که باید رسالت تاریخی خود را نشان دهد و از حیث مدیریت، تقسیم کار، ظرفیت‌ها، به کارگیری همه استعدادهای محلی، استانی، کشوری و بین المللی و دقت نظر، این بخش حساسیت‌های خود را دارد.


حمید عسگری ادامه داد: دلیل اهمیت بخش خبری جشنواره این است که داشته‌ها و ثروت ملی خود را با دنیا در میان بگذارد و از طرف دیگر ادای دین ما به بزرگان است که باید ادا شود.


وی افزود:‌استان همدان همواره از ظرفیت‌هایی مثل بوعلی سرشار بوده و خواهد بود و با این بزرگداشت‌ها می‌توان بستری فراهم کرد که بوعلی‌ها بدرخشند.


عسگری تصریح کرد: هنر ما و شما این است که بتوانیم از تمام توانمندی‌ها در کار اطلاع‌رسانی استفاده کنیم. هماهنگی بهنگام‌با رسانه‌های مربوط اهمیت فراوانی دارد.


در این نشست جواد بیات رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان نیز با ارایه برنامه و راهکار مدون از آمادگی کمیته اطلاع‌رسانی برای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن جشنواره و انعکاسی اخبار و رویدادهای این برنامه مهم علمی و فرهنگی سخن گفت.


توکل دارائی رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی سینا نیز گفت: گستره حضور میهمانان خارجی و رسالت جهانی بنیاد بوعلی سینا و جایزه جهانی آن ایجاب می‌کند، نگاه اطلاع‌رسانی نیز مبتنی بر مخاطبان ملی و حتی جهانی باشد.


دبیر کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره حکمت سینوی اظهار امیدواری کرد استان بتواند از ظرفیت مهم علمی شیخ الرئیس در جهت معرفی استان به نحو شایسته استفاده نماید.


وی ابن سینا را نماد خرمندی در تمدن اسلامی – ایرانی خواند و افزود: اهدای جایزه به نام این شخصیت بزرگ می‌تواند در رقابت‌های جهانی در عرصه علم و فناوری نیز موثر واقع شود.


احسان شهابی مسئول هماهنگی آیین‌های جشنواره حکمت سینوی هم با اشاره به آمادگی کامل استان برای پذیرایی از میهمانان وفراهم کردن زمینه مساعد برای افزودن بر شکوه و غنای برنامه‌ها؛ خواستار تلاش مضاعف مسئولان کمیته‌های ستاد جشنواره حکمت سینوی شد.


شهریار حیدری‌فر سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی در همدان نیز اظهار امیدواری کرد خبرنگاران استان بتوانند این جشنواره را در خور نام بوعلی، منعکس نمایند.


قاسم نظری‌پویا مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان هم از اعلام آمادگی دستگاه متبوع خود برای اجرای ویدئو کنفرانس بین همایش فلسفه اسلامی و چالش‌های جهان معاصر در تهران و آیین گشایش جشنواره حکمت سینوی در عصر روز چهارشنبه 20 آبان ماه خبر داد.

 

 

۱۱ آبان ۱۳۸۸ ۱۲:۰۴
روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا |
تعداد بازدید : ۲,۴۱۷
کد خبر : ۳۷

ارسال نظر


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم اینجا کلیک کنید.

همدان - بنای آرامگاه بوعلی‌سینا - ساختمان اداری بنیاد بوعلی‌سینا

 ۹۸۸۱۳۸۲۶۳۲۵۰+ -  ۹۸۸۱۳۸۲۷۵۰۶۲+

info@buali.ir

برای دریافت پیامک‌های بهداشتی در زمینه طب سینوی، کلمه طب را به شماره ۳۰۰۰۱۸۱۹ ارسال کنید