رئیس جمهوری در جمع مردم همدان: اعتبار توسعه فعالیت‌های بنیاد بوعلی‌سینا را تأمین می‌کنیم

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا به نقل از ایرنا، حجت الاسلام دکتر حسن روحانی روز سه شنبه سوم شهریورماه 1394 در جمع مردم همدان در ورزشگاه شهدای قدس افزود: افتخار ماست که به قانون متعهد باشیم، طبق این قانون متحد باشیم و خودمان را برای انتخابات پایان سال جاری آماده کنیم.

 

وی اظهار امیدواری کرد که انشاالله همه نهادهای کشور از دولت، شورای نگهبان، مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه ، نیروهای مسلح همه و همه دست به دست هم خواهیم داد و شاهد یک انتخابات شکوهمند در ایران خواهیم بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: 'همدان، همدان شور و نشاط و دلاوری؛ همدانی که از همه خیابانها و کوچه های این شهر رایحه مهر و محبت و صفا و برادری و اتحاد استشمام می شود'.

 

رییس جمهوری تصریح کرد: استقبال پر شور مردم شریف استان همدان در خیابان های این شهر به معنای قدردانی مردم از نظام اسلامی از انقلاب اسلامی و همچنین از خادمان کوچک خودشان در دولت تدبیر و امید می باشد.

 

روحانی اظهار کرد: همدان به عنوان مرکز کهن ترین دولت و تاریخ تمدن، در سرزمین ایران عزیز ماست.

 

وی اضافه کرد: همدان شهر بزرگان و شهر بوعلی سیناها و شهر باباطاهر ها و سیدجمال الدین اسدآبادی ها است، همدان شهر میرسیدعلی همدانی و شهری است که مرکز افتخار آفرینی برای ملت ایران است.

 

دکتر روحانی بیان کرد: همدان یعنی شهر برادری و اتحاد در میان همه اقوام در سرزمین ایران، همدان شهر عرفان فلسفه و مرکز طب پزشکی و شهر سیاست و دلاوری است.

 

وی ادامه داد: همدان شهر ایثار است که پایگاه هوایی قهرمان تیپ زرهی دلاور در طول دفاع مقدس در آن قرار دارد و همدان شهر دلاوری های سپاه انصار الحسین، همدان سرزمین عارف بزرگ آیت الله مدنی است.

 

وی بیان کرد: همدان شهر شهید مفتح و شهید قدوسی شهر علم عرفان دانش و ایثار است.

 

دکتر روحانی اعلام کرد که من افتخار می کنم در هفته ای توانستم به محضر شما مردم فهیم و دلاور برسم که هم هفته همدان ،روز همدان و روز بوعلی سینا و روز پزشک نام گرفته است.

 

رییس جمهوری افزود: فعالیت فرهنگی بنیاد ابن سینا با هزینه ایی که نیاز داشته و تامین اعتبار شده ، به توسعه فعالیت خود ادامه خواهد داد و همچنین برای طرح های صنعتی، معدنی و کشاورزی نیز یک هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات مد نظر قرار گرفته که ان شالله بانک ها این اعتبارات را در اختیار کارآفرینان قرار می دهند.

 

وی با اشاره به جذابیتهای گردشگری همدان، گفت: سازمان میراث فرهنگی متعهد است 11 پروژه گردشگری این استان را با 50 میلیارد تومان تسهیلات تا پایان 95 به بهره برداری برساند.

 

روحانی در پایان سخنان خود گفت: جمعا در این سفر 42 طرح و پروژ عمرانی با اعتبار 847 میلیارد تومان برای استان همدان در نظرگرفته شده است که همه این طرح ها در سال 94 و 95 به اتمام و بهره برداری خواهد رسید.

 

 

 

۳ شهریور ۱۳۹۴ ۱۵:۵۴
خبرگزاری ایرنا؛ ۲ شهریور ۱۳۹۵ - روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا |
تعداد بازدید : ۱,۹۰۲
کد خبر : ۳۸۲

ارسال نظر


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم اینجا کلیک کنید.

همدان - بنای آرامگاه بوعلی‌سینا - ساختمان اداری بنیاد بوعلی‌سینا

 ۹۸۸۱۳۸۲۶۳۲۵۰+ -  ۹۸۸۱۳۸۲۷۵۰۶۲+

info@buali.ir

برای دریافت پیامک‌های بهداشتی در زمینه طب سینوی، کلمه طب را به شماره ۳۰۰۰۱۸۱۹ ارسال کنید