دکتر محمدعلی زلفی‌گل استاد نمونه کشوری شد

دکتر محمدعلی زلفی‌گل استاد نمونه کشوری شد
از پروفسور محمدعلی زلفی‌گل، عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی‌سینا و بازرس بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی‌سینا همراه با 12 استاد و نخبه کشوری به عنوان اساتید نمونه کشوری تجلیل شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی‌سینا به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشوری با حضور وزیر علوم در 16 شهریورماه برگزار شد و 12 استاد نمونه کشور معرفی شدند.

 

این مراسم با حضور دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و برخی از اساتید دانشگاهی در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

 

در این مراسم از 12 استاد نمونه کشوری تقدیر شد که 10 تن از منتخبان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دو استاد نیز از منتخبان دانشگاه آزاد بودند.

 

اسامی اساتید تقدیر شده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شرح زیر است:

دکتر محمدعلی زلفی‌گل رشته شیمی آلی دانشگاه بوعلی‌سینا، دکتر علی دلاوری رشته مدیریت آموزشی از دانشگاه علامه، دکتر ابراهیم حسن‌بیگی رشته مدیریت استراتژیک دانشگاه عالی دفاع ملی، حجت‌الاسلام دکتر محمدمهدی گرجیان عربی از رشته تحصیلی عرفان اسلامی از دانشگاه باقر العلوم (ع)، دکتر مجید اسدی رشته آمار کاربردی از دانشگاه اصفهان، دکتر مهدی احسان رشته مهندسی برق از دانشگاه صنعتی شریف، دکتر حبیب امین‌فر رشته مهندسی هسته‌ای دانشگاه تبریز، دکتر عزت‌الله رئیسی رشته آبیاری دانشگاه شیراز، دکتر مریم کشاورزی رشته سیستماتیک گیاهی از دانشگاه الزهرا (س) و دکتر محسن فیضی رشته معماری منظر از دانشگاه علم و صنعت.

 

از دانشگاه آزاد اسلامی نیز دکتر محمد قرآن‌نویس رشته فیزیک پلاسما از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر حسن‌علی زمانی رشته شیمی کاربردی از واحد مشهد معرفی و تجلیل شدند.

 

به گفته رستمی رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت ممیزه مرکزی وزارت علوم از سال 72 تاکنون 359 عضو هیئت علمی به عنوان استاد نمونه مورد تقدیر قرار گرفتند و دانشگاه تهران با داشتن 42 استاد نمونه در صدر دانشگاه‌های کشور قرار دارد.

 

وی درباره نحوه انتخاب اساتید نمونه گفت: این اساتید براساس آئین‌نامه ارتقا و فعالیت‌‌های اجرایی، علمی، فرهنگی و آموزشی پس از بررسی در کمیته‌ای در دانشگاه خود به وزارت علوم معرفی می‌شوند و کمیته مربوطه در این زمینه که با ریاست معاون آموزشی وزارت علوم تشکیل می‌شود، اساتید نمونه را انتخاب می‌کند.

 

 

 

۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ۱۶:۱۷
خبرگزاری تسنیم - روابط عمومی و امور بین‌‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا |
تعداد بازدید : ۲,۹۷۸
کد خبر : ۳۸۷

ارسال نظر


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم اینجا کلیک کنید.

همدان - بنای آرامگاه بوعلی‌سینا - ساختمان اداری بنیاد بوعلی‌سینا

 ۹۸۸۱۳۸۲۶۳۲۵۰+ -  ۹۸۸۱۳۸۲۷۵۰۶۲+

info@buali.ir

برای دریافت پیامک‌های بهداشتی در زمینه طب سینوی، کلمه طب را به شماره ۳۰۰۰۱۸۱۹ ارسال کنید