تجلیل از مقالات برتر همایش میرسیدعلی همدانی

تجلیل از مقالات برتر همایش میرسیدعلی همدانی
در دومین روز از همایش بین‌المللی میرسیدعلی همدانی، 8 مقاله در صبح و عصر روز پنج‌شنبه 21 آبان 1394 در سالن شهدای استانداری همدان ارایه شد.

 

 

بنا به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا، دبیرخانه همایش بین‌المللی میرسیدعلی همدانی 140 مقاله را از پژوهشگران و نویسندگان دریافت کرد که هر مقاله توسط دو داور مورد ارزیابی قرار گرفت و پس از بررسی مقالاتی که امتیاز آنها بین 60 تا 100 نمره بود جزو مقالات برتر شناخته شدند. این مقالات در کتاب مجموعه مقالات نخستین همایش بین‌المللی میرسیدعلی همدانی با عنوان "پور مادستان، پیر هندوستان" به چاپ رسیده است.

 

این کتاب حاوی مقالات کامل از خانم‌ها و آقایان: سید احمد پارسا، محمد جعفری قنواتی، سید جعفر یاحقی، حکیمه دبیران، ثریا غفارپوری، فاروق نعمتی، صغری سلمانی‌نژاد و حمیده حجازی، مهدی شریفیان، حسین نعمتی، مجتبی گراوند، سیدعلی‌اصغر طباطبایی‌نیا، ذبیح‌ مطهری‌خواه، قاسم صافی، محمدرضا نجاریان،  زینب نوروزی، علی جیحونیان، ندیم اخترخان، س.م. شافی، ابراهیم واشقانی، محمد طاهری، محمدرضا نصیری، مجید منصوری، صفی‌الله صفایی است. همچنین چکیده مقالات برگزیده از حمیده حجازی و صغری سلمانی‌نژاد، بدرالسادات علیزاده مقدم، سیدعلی سراج، سهیلا حسینی و احمد منصوری رضی، سید محمدباقر کمال‌الدینی و سید شهاب‌الدین کمال‌الدینی، رضا صادقی شهپر و طاهره صادق‌بیان، فهیمه محمدی، کامران سخن‌پرداز و مجاهد بنی‌عامریان، متین کاخ‌ساز، غلامرضا هاتفی مجومرد، لیلا هاشمیان و مریم رحمانی، مریم السادات اسعدی فیروزآبادی و احمد طحانی، عباس رهبری، مصطفی رستمی و محمدرسول رستمی، نصیر علی‌صوفی و رویا سیفی،  یوسف شاه‌حسینی، نیره جاویدانی، محمدرضا نجاریان، حسن بساک و رحمت‌الله ساعدی در این مجموعه به چاپ رسیده است.

 

در آئین پایانی این همایش نیز از حجت‌الله فغانی سفیر ایران در تاجیکستان، دکتر علی‌اصغر شعردوست سفیر سابق ایران در تاجیکستان، علی‌اصغر مجتهد شبستری سفیر اسبق ایران در تاجیکستان و رییس انجمن دوستی ایران و تاجیکستان، استاد پرویز اذکایی مؤلف کتاب میر همدان، دکتر حکیمه دلیران، محمدجعفری قنواتی، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، تیمور مالمیر، محمدرضا نجاریان، سیداحمد پارسا و دکتر ذبیح مطهری‌خواه به عنوان سخنرانان نشست علمی و ارایه‌دهندگان مقالات برتر تقدیر شد.

 

همچنین در این همایش از کتاب "میر همدان" نوشته استاد پرویز اذکایی رونمایی شد.

 

پیشنهاد تاسیس بنیاد بین‌المللی میرسیدعلی همدانی با حضور کشورهای آسیای‌میانه جزو ثمرات این همایش بود که مقرر شد مقدمات لازم برای تشکیل آن در همدان بررسی شود.

 

 نامگذاری یک مجتمع آموزشی به نام میرسیدعلی همدانی و رونمایی از پارک نواری و تندیس میرسیدعلی همدانی از دیگر اقداماتی بود که در طول برگزاری این همایش در همدان انجام شد.

 

 

 

 

۲۴ آبان ۱۳۹۴ ۱۵:۱۳
روابط عمومی وامور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا |
تعداد بازدید : ۲,۵۳۲
کد خبر : ۳۹۳

ارسال نظر


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم اینجا کلیک کنید.

همدان - بنای آرامگاه بوعلی‌سینا - ساختمان اداری بنیاد بوعلی‌سینا

 ۹۸۸۱۳۸۲۶۳۲۵۰+ -  ۹۸۸۱۳۸۲۷۵۰۶۲+

info@buali.ir

برای دریافت پیامک‌های بهداشتی در زمینه طب سینوی، کلمه طب را به شماره ۳۰۰۰۱۸۱۹ ارسال کنید