تدارک بزرگ همدان برای اهدای جایزه بین‌المللی بوعلی سینا

تدارک بزرگ همدان برای اهدای جایزه بین‌المللی بوعلی سینا
ششمین نشست ستاد برگزاری جشنواره حکمت سینوی و جایزه بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی سینا برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی سینا، در این نشست بر لزوم هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره حکمت سینوی تاکید شد.


معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان در این نشست گفت: استان همدان برای مهیای انجام این کار بزرگ است و هم‌چنان که اقدامات بزرگ دیگری قبلا و در این استان انجام شده‌است.


حمید عسگری با تاکید بر لزوم رسانه‌ای بودن جشنواره بیان داشت: قصد داریم یک جریان رسانه‌ای را برگزار کنیم. بنابراین پشتیبانی ما باید متناسب با این جریان رسانه‌ای باشد و امکانات این بخش متناسب با جایگاه و شان جشنواره باشد.


رییس بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی سینا و دبیر جشنواره حکمت سینوی نیز گفت: تمام برنامه‌های پیش‌بینی شده در حال اجراست و آمادگی داریم به نحو شایسته و در خور شیخ الرئیس جایزه بین‌المللی بنیاد را به برندگان آن اهدا کنیم.


یوسف شاه‌حسینی افزود: در بخش محتوایی جشنواره، فرآیند به شکلی که لازم بود طی شد و داوری جشنواره از پشتوانه علمی بهره‌مند بوده‌است.


وی تصریح کرد: با کمک یکدیگر در حال به سامان رساندن یک کار بزرگ هستیم. ما در حال تدارک یک کار بزرگ هستیم که می‌تواند برای تحول علمی در استان و کشور موثر باشد.


رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی سینا و دبیر کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره حکمت سینوی نیز اضافه کرد: 30 نمایندگی خبری رسانه‌های خارجی و بیش از 50 خبرنگار ملی از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و مطبوعات و 50 خبرنگار استانی نیز این رویداد مهم علمی را پوشش می‌دهند.

 

۱۲ آبان ۱۳۸۸ ۲۰:۲۸
روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا |
تعداد بازدید : ۲,۲۹۳
کد خبر : ۴۳

ارسال نظر


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم اینجا کلیک کنید.

همدان - بنای آرامگاه بوعلی‌سینا - ساختمان اداری بنیاد بوعلی‌سینا

 ۹۸۸۱۳۸۲۶۳۲۵۰+ -  ۹۸۸۱۳۸۲۷۵۰۶۲+

info@buali.ir

برای دریافت پیامک‌های بهداشتی در زمینه طب سینوی، کلمه طب را به شماره ۳۰۰۰۱۸۱۹ ارسال کنید