پزشکان نیکوکار، نشان دکتر حکیم‌زاده دریافت می‌کنند

پزشکان نیکوکار، نشان دکتر حکیم‌زاده دریافت می‌کنند
مراسم بزرگداشت مرحوم دکتر محمدرضا حکیم‌زاده، مؤسس آسایشگاه خیریه کهریزک با معرفی پزشکان برتر سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آسایشگاه خیریه سالمندان و معلولان کهریزک برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی سینا به نقل از روزنامه الاعات؛ در این مراسم که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، رئیس سازمان بهزیستی، رئیس سازمان نظام پزشکی کشور و بخشدار کهریزک برگزار شد، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس با گرامیداشت یاد و خاطره دکتر حکیم‌زاده گفت: متأسفانه امروز وجود انسان‌هایی که همه زندگی و فکر و ذکر خود را در پاسخگویی به نیاز دردمندان قرار دهند، خیلی کم و معدود است.

وی افزود: انسان زمانی ارزش پیدا می‌کند که وجودش را برای کمک به مستمندان و نیازمندان بداند و خود را در اختیار آنها قرار دهد.

نایب رئیس مجلس با اشاره به آیاتی از قرآن کریم تأکید کرد: همه وظیفه داریم به کسانی که به کمک‌ ما نیاز دارند، نگاه ویژه داشته باشیم.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم در این مراسم با قدردانی از خدمات نیکوکاران، بر ضرورت کارهای خیر جمعی در جامعه تأکید کرد و گفت: امروز جامعه ایران بیش از هر زمان دیگر، به گمشده‌ای نیاز دارد که آن، افزایش دگرخواهی و گسترش فعالیت‌های جمعی نیکوکاری، به عنوان حلال بسیاری از مشکلات کشور است.

وی با بیان این‌که برخی از آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد، فقر و نابرابری‌های اقتصادی است، اظهار داشت: طلاق‌های شش ماهه، اعتیاد به مواد مخدر نوین و نزاع‌ها از جمله آسیب‌های اجتماعی امروز جامعه ماست.

ربیعی تأکید کرد: جامعه امروزی نیازمند ایجاد جنبش بزرگی از خیرخواهی‌های جمعی است و نسل‌های آتی به محبت، اعتماد به نفس و عشق نیاز دارند. هر ایرانی مسئول تمامی ایرانیان است و ما باید به نحوی زندگی کنیم که دیگران هم بتوانند زندگی بهتری داشته باشند.

وی با قدردانی از خدمات دکتر حکیم‌زاده، تلاش‌های دکتر دوایی و دکتر دولتی از پزشکان خیر کشور را تحسین کرد و در ادامه سخنانش از تهیه نشان و ساخت تندیس دکتر حکیم‌زاده با مشارکت سازمان نظام پزشکی خبر داد و گفت: این نشان به پاس خدمات و تلاش پزشکان نیکوکار، به آنها اهداء می‌شود.

در این آیین که با اجرای برنامه شاد و موسیقی توسط معلولان آسایشگاه خیریه کهریزک همراه بود، دکتر علی نوبخت حقیقی، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، دکتر احمدی مدیرعامل مؤسسه خیریه کهریزک و محمدرضا صوفی‌نژاد مدیرعامل آسایشگاه خیریه کهریزک به ارائه دیدگاه‌های خود درباره نحوه مشارکت نیکوکاران و فعالیت‌های این آسایشگاه پرداختند.

همچنین در این مراسم به مناسبت روز پزشک، از پزشکان برتر سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهدای هدایایی، قدردانی به عمل آمد.

 

 

۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ۰۹:۴۷
روزنامه اطلاعات؛ سه شنبه 16 شهریور 1395 - روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا |
تعداد بازدید : ۱,۵۷۵
کد خبر : ۵۱۰

ارسال نظر


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم اینجا کلیک کنید.

همدان - بنای آرامگاه بوعلی‌سینا - ساختمان اداری بنیاد بوعلی‌سینا

 ۹۸۸۱۳۸۲۶۳۲۵۰+ -  ۹۸۸۱۳۸۲۷۵۰۶۲+

info@buali.ir

برای دریافت پیامک‌های بهداشتی در زمینه طب سینوی، کلمه طب را به شماره ۳۰۰۰۱۸۱۹ ارسال کنید