سه تابلو از سوئـیت ابن‌سینا/ ارکستر سریال بوعلی با اجرای استاد فرهاد فخرالدینی؛ گوش کنید

سه تابلو از سوئـیت ابن‌سینا/ ارکستر سریال بوعلی با اجرای استاد فرهاد فخرالدینی؛ گوش کنید

 

 

 

نخستین اثر تصویری فرهاد فخرالدینی به خوانندگی سالار عقیلی از کنسرت ارکستر «مهرنوازان» در اسفندماه ۱۳۹۲ در سالن همایش‌های برج میلاد است که با ۱۴ دوربین به ‌صورت Full HD ضبط و ثبت شده است.

کارگردانی و تدوین این اثر برعهده‌ی سیاوش کردجان بوده و طبق اعلام دست‌اندرکاران این اثر، تمام تصاویر این مجموعه روی ضرباهنگ موسیقی تدوین شده، به‌طوری که بیننده را بی‌اختیار با ارکستر همراه می‌سازد.

قطعات این مجموعه از آهنگسازانی مانند روح‌الله خالقی، فرهاد فخرالدینی، جواد لشگری، فریدون حافظی، علی تجویدی، فخری ملک‌پور، همایون خرم، علی‌اکبر قربانی و شهرام توکلی انتخاب شده است.

قطعات اجراشده در این اثر عبارتند از: سه تابلو از سوییت ابن‌سینا، دور جوانی، بهار دلکش، رنگ شرقی، خوش امدی، وای از شب من، نازنین یار من، طرب انگیز، چرا خاموشی، بهار من، رنگ بیات شیراز، قرارم باش، گیسو، خاک مهرآیین و ای ایران قطعاتی هستند که در این مجموعه شنیده می‌شوند.

آلبوم تصویری ارکستر مهرنوازان ۷ خردادماه 1393، همزمان با رونمایی از این اثر و همچنین پاسداشت از ۵۰ سال فعالیت هنری فرهاد فخرالدینی در سراسر کشور مننتشر شده است. این اثر را انتشارات «نغمه‌حصار» منتشر کرده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد بوعلی‌سینا ضمن آرزوی تندرستی برای جناب استاد فخرالدین، قسمت "سه تابلو از سوئیت ابن‌سینا" از این آلبوم را که در پایگاه اطلاع‌رسانی آپارات بارگذاری شده است، جهت بهره‌مندی علاقه‌مندان تقدیم می‌کند.

 

http://buali.ir/buali_content/media/image/2017/02/1458_orig.jpg


۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ۱۰:۵۲
روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا |
تعداد بازدید : ۱,۷۳۶
کد خبر : ۵۷۰

ارسال نظر


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم اینجا کلیک کنید.

همدان - بنای آرامگاه بوعلی‌سینا - ساختمان اداری بنیاد بوعلی‌سینا

 ۹۸۸۱۳۸۲۶۳۲۵۰+ -  ۹۸۸۱۳۸۲۷۵۰۶۲+

info@buali.ir

برای دریافت پیامک‌های بهداشتی در زمینه طب سینوی، کلمه طب را به شماره ۳۰۰۰۱۸۱۹ ارسال کنید