اردیبهشت مفاخر استان همدان با نکوداشت آیت‌الله احمدی

اردیبهشت مفاخر استان همدان با نکوداشت آیت‌الله احمدی

 

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بولی‌سینا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، فاضل عبادی اظهار کرد: این مراسم هفتم اردیبهشت ماه 1395 با حضور اساتید فلسفه و علوم انسانی و اصحاب فرهنگ و هنر استان در همدان برگزار خواهد شد.

 

عبادی با تأکید بر اینکه آیت‌الله احمدی سال ١٣١٢ در ملایر به دنیا آمده، افزود: ایشان دارای مدرک دکتری فلسفه غرب از دانشگاه تهران است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه آیت‌الله احمدی کارنامه درخشانی و تأثیرگذاری در زمینه فلسفه و علوم انسانی دارد، خاطرنشان کرد: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از سال ١٣٦٣ تاکنون، ریاست دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس، مدیر گروه فلسفه دانشگاه تهران و ریاست سازمان مطالعه و تدوین(سمت) برخی از سوابق ایشان است.

 

عبادی با بیان اینکه آیت‌الله احمدی ده‌ها مقاله تخصصی چاپ شده در زمینه‌های مختلف بخصوص فلسفه غربی و اسلامی دارد؛ تأکید کرد: تأملات در فلسفه اولی (ترجمه)‌، نقد تفکر فلسفی غرب (ترجمه)، تأسیس مابعدالطبیعه اخلاق (ترجمه)، بن لایه‌های شناخت (تألیف) که حاوی آراء خاص او در فلسفه است و نقدی بنیادی است بر فلسفه کانت و برخی فلسفه‌های غربی و اسلامی و... برخی از آثار ایشان است.

 

 

 

۲۱ فروردین ۱۳۹۶ ۰۹:۵۵
روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا |
تعداد بازدید : ۹۰۱
کد خبر : ۵۷۶

ارسال نظر


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم اینجا کلیک کنید.

همدان - بنای آرامگاه بوعلی‌سینا - ساختمان اداری بنیاد بوعلی‌سینا

 ۹۸۸۱۳۸۲۶۳۲۵۰+ -  ۹۸۸۱۳۸۲۷۵۰۶۲+

info@buali.ir

برای دریافت پیامک‌های بهداشتی در زمینه طب سینوی، کلمه طب را به شماره ۳۰۰۰۱۸۱۹ ارسال کنید