برگزاری نشست های علمی جشنواره حکمت سینوی در قالب 3 گروه پژوهشی

برگزاری نشست های علمی جشنواره حکمت سینوی در قالب 3 گروه پژوهشی
نشست‌های علمی در جشنواره حکمت سینوی در قالب 3 ‌گروه پژوهشی ابن‌سینا پژوهی، حکمت و فلسفه و اهمیت و ظرفیت امروزین طب سنتی برگزار می‌گردد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی سینا، این نشست‌ها در محل سالن اجتماعات و آمفی تئاتر‌های دانشگاه بوعلی سینا در صبح و بعد‌از‌ظهر پنج شنبه 21 آبانماه پذیرای دانشجویان، پژوهشگران و صاحب نظران خواهد بود.

 

نشست‌های علمی در جشنواره حکمت سینوی در قالب 3 ‌گروه پژوهشی ابن‌سینا پژوهی، حکمت و فلسفه و اهمیت و ظرفیت امروزین طب سنتی برگزار می‌گردد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی سینا، این نشست‌ها در محل سالن اجتماعات و آمفی تئاتر‌های دانشگاه بوعلی سینا در صبح و بعد‌از‌ظهر پنج شنبه 21 آبانماه پذیرای دانشجویان، پژوهشگران و صاحب نظران خواهد بود.


نشست علمی ابن سینا پژوهی در آمفی تئاتر شماره یک، نشست علمی حکمت و فلسفه در آمفی تئاتر شماره دو و سه، نشست علمی اهمیت و ظرفیت امروزین طب سنتی در سالن اجتماعات شهید ایزدی برگزار خواهد شد.


برگزاری نشست‌های ابن سینا پژوهی و حکمت و فلسفه را موسسه حکمت و فلسفه ایران و دانشگاه بوعلی سینا و نشست طب سنتی را دانشگاه علوم پزشکی همدان بر عهده دارد.


جشنواره حکمت سینوی از 20 تا 22  آبان ماه با اعطای جایزه بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی سینا در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران برگزار می‌شود.

 

۱۹ آبان ۱۳۸۸ ۲۱:۴۳
روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا |
تعداد بازدید : ۲,۶۷۷
کد خبر : ۶۴

ارسال نظر


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم اینجا کلیک کنید.

همدان - بنای آرامگاه بوعلی‌سینا - ساختمان اداری بنیاد بوعلی‌سینا

 ۹۸۸۱۳۸۲۶۳۲۵۰+ -  ۹۸۸۱۳۸۲۷۵۰۶۲+

info@buali.ir

برای دریافت پیامک‌های بهداشتی در زمینه طب سینوی، کلمه طب را به شماره ۳۰۰۰۱۸۱۹ ارسال کنید