ویژه‌های روز پزشک در تلویزیون/ بوعلی سینا فیلم سینمایی شد

ویژه‌های روز پزشک در تلویزیون/ بوعلی سینا فیلم سینمایی شد
شبکه سلامت در روز پزشک ویژه‌برنامه‌هایی تدارک دیده که نکته جالب آن پخش فیلم سینمایی "بوعلی سینا" و "فرزند چهارم" است.

 

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا به نقل از خبرگزاری تسنیم، همزمان با زادروز شیخ‌الرئیس بوعلی سینا برنامه‌های ویژه‌ای برای نکوداشت روز پزشک و تجلیل از مدافعان و شهدای سلامت روز پنجشنبه به آنتن شبکه سلامت می‌‌رسد. برنامه «صبح عالی» از همدان به صورت زنده و از 7 صبح آغاز می‌شود، ضمن ادای احترام به آرامگاه ابوعلی سینا سوگندنامه پزشکی سرود پرستار، از بیش از 30 نفر از کادر درمان تقدیر می‌کند.

 

برنامه «سرو قامتان» در دو بخش صبح و بعدازظهر از برج میلاد به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت. برنامه صبح «سرو قامتان» که همزمان با همایش روز پزشک و حضور وزیر بهداشت و برخی مسئولین کشور از ساعت 10 آغاز می‌شود، علاوه بر تقدیر از شهدای سلامت و جامعه پزشکی شاهد، بیش از 35 نفر از پزشکان و پرستاران و کادر درمانی که در زمینه مبارزه با کرونا فعال بودند را مورد تجلیل قرار می‌دهد. بخش دوم این برنامه نیز از ساعت 17 روی آنتن می‌رود که شاهد حضور یک خانواده با 9 پزشک و مقایسه دوران جنگ و مبارزه با کرونا تحت عنوان ایثار دوران پزشکی خواهیم بود.

 

«مثبت سلامت» برنامه دیگری است که به صورت زنده در ساعات 9:50، 12:25، 15:50 و 16:50 به این موضوع خواهد پرداخت. «ضربان» مانند همیشه در ساعت 16 به صورت ویژه به موضوع روز پزشک خواهد پرداخت. دو برنامه «مثبت سلامت» و «ضربان» مسائل و مشکلات روزمره پزشکان و نخبگان بخش درمان به خصوص فعالیت‌های پزشکان در روزهای کرونایی را بررسی می‌کنند.

 

شبکه سلامت سیما تنها به این برنامه‌ها بسنده نکرده و دو مستند به نام‌های «هم نفس» که درباره تحقیقات و فعالیت‌های دکتر بلالی مود پدر سم‌شناسی ایران درباره شناسایی و درمان جانبازان شیمیایی است که در 9 صبح پخش خواهد شد. همچنین مستند دوم با نام «حامی» فعالیت اردوهای جهادی دانشجویان پزشکی کل کشور را به تصویر کشیده که ساعت 12:35 روی آنتن می‌رود.

 

 از دیگر برنامه‌های جذاب شبکه سلامت دو فیلم سینمایی به نام‌های «بوعلی سینا» و «فرزند چهارم» است که به ترتیب در ساعات 13:30 و 22:30 پخش خواهد شد. ضمناً موسیقی و نماهنگ‌های درباره مدافعان سلامت به عنوان میان برنامه از شبکه سلامت پخش خواهد شد.

۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۵۹
خبرگزاری تسنیم؛ چهارشنبه ۲۹ امرداد ۱۳۹۹ - روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا |
تعداد بازدید : ۱,۰۴۴
کد خبر : ۸۲۹

ارسال نظر


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم اینجا کلیک کنید.

همدان - بنای آرامگاه بوعلی‌سینا - ساختمان اداری بنیاد بوعلی‌سینا

 ۹۸۸۱۳۸۲۶۳۲۵۰+ -  ۹۸۸۱۳۸۲۷۵۰۶۲+

info@buali.ir

برای دریافت پیامک‌های بهداشتی در زمینه طب سینوی، کلمه طب را به شماره ۳۰۰۰۱۸۱۹ ارسال کنید