برگزیدگان جشنواره حکمت سینوی، جوایز خود را از رئیس جمهور گرفتند

برگزیدگان جشنواره حکمت سینوی، جوایز خود را از رئیس جمهور گرفتند
لحظاتی پیش در همدان، برگزیدگان نخستین جشنواره بین‌المللی حکمت سینوی، جوایز خود را از دست محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور دریافت کردند.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی‌سینا،  نخستین جایزه بین‌المللی بوعلی سینا برگزیدگان خود را شناخت و در بخش جایزه «ابن‌سینا پژوهی» برای فعالیت‌های برجسته در شناخت، تعریف و تبیین مکتب سینوی میکلوس ماروت از کشور مجارستان به عنوان برگزیده انتخاب شد.


همچنین در بخش جایزه «پزشکی بوعلی سینا» برای فعالیت‌های برجسته در پیشرفت پزشکی، «علی اکبر ولایتی» به عنوان نفر برگزیده انتخاب شد.


 
«سید حسین نصر» برای فعالیت‌های برجسته، همبستگی‌ساز، دانش و معنویت در ارتقای کیفیت زندگی و در بخش «هگمتانه بوعلی سینا» نفر برگزیده این جشنواره اعلام شد.


جایزه «مفاخر بوعلی سینا» به «سیدهادی خسروشاهی» برای فعالیت‌های برجسته در معرفی عالمان و متفکران عرصه فرهنگ و تمدن اسلام و ایران رسید که این دوره مخصوص سیدجمال‌الدین اسدآبادی بود.


همچنین پیش از این «آیت‌الله عبدالله جوادی آملی» به عنوان نفر برگزیده در بخش «فلسفه بوعلی سینا» معرفی شده بود.


یادآور می‌شود، جوایز چهار تن از برگزیدگان به نمایندگی از آنان به غلامرضا اعوانی، رئیس بنیاد حکمت و فلسفه داده شد و علی اکبر ولایتی، با حضور در مراسم، جایزه بخش پزشکی بوعلی سینا را از دست رئیس جمهور دریافت کرد.


این مراسم با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور، سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام غیاث‌الدین طاها محمدی، نماینده ولی فقیه در همدان و امام جمعه این شهر برگزار شد.

 

۲۲ آبان ۱۳۸۸ ۱۴:۱۲
روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا |
تعداد بازدید : ۳,۱۰۹
کد خبر : ۸۴

ارسال نظر


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم اینجا کلیک کنید.

همدان - بنای آرامگاه بوعلی‌سینا - ساختمان اداری بنیاد بوعلی‌سینا

 ۹۸۸۱۳۸۲۶۳۲۵۰+ -  ۹۸۸۱۳۸۲۷۵۰۶۲+

info@buali.ir

برای دریافت پیامک‌های بهداشتی در زمینه طب سینوی، کلمه طب را به شماره ۳۰۰۰۱۸۱۹ ارسال کنید